POLECAMY
Temat zajęć | „Hejże! Na zachód!” O znaczeniach ukrytych w westernie |
Grupa wiekowa | szkoła podstawowa i ponadpodstawowa |
Czas realizacji | 2 godziny lekcyjne |
Zagadnienia edukacyjne |
|
Cele | Po zajęciach uczeń/uczennica potrafi:
|
Metody i formy pracy |
|
Bibliografia (i materiały wykorzystane podczas lekcji) |
|
* Wskazówka: nauczyciel może wybrać zagadnienia do omówienia i zrealizować proponowane zadania w krótszym czasie
Przebieg zajęć
■ Nauczyciel prosi uczniów, by przypomnieli sobie wyznaczniki gatunkowe westernu i zaznaczyli spośród nich te, które spełnia Slow West. Następnie prosi o refleksję i wypowiedzi o sytuacjach (wątkach, bohaterach…), które nie pasowały do schematu o...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 wydań magazynu "Polonistyka"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!