Grupa docelowa | Uczniowie szkoły podstawowej (klasy VI–VIII) oraz uczniowie szkoły ponadpodstawowej |
Czas trwania | 2 godziny dydaktyczne |
Cele zajęć |
Uczniowie/uczennice: POLECAMY
|
Proponowany przebieg zajęć
- Nauczyciel prosi, by uczniowie na skali punktowej 1–10 zaznaczyli swoją chęć do pracy na dzisiejszych zajęciach. Po wykonaniu tego zadania prosi, by na małych karteczkach uzupełnili zdanie: „Zaznaczyłem(-łam) … punktów, ponieważ…”.
- Uczniowie dyskutują w parach. Obie osoby mają po 1,5 minuty na wyjaśnienie swojej punktacji na skali.
- Nauczyciel prosi uczniów, by indywidualnie wypisali wszystkie możliwe działania, które mogliby podjąć, by ich koledzy i koleżanki z klasy mieli większą chęć do pracy.
- Uczniowie wypisują swoje pomysły,...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 wydań magazynu "Polonistyka"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!

Dołącz do 5000 + czytelników, którzy nieustannie pogłębiają swoją wiedzę z zakresu skutecznego nauczania języka polskiego.
Otrzymuj co 2 miesiące gotowe narzędzia oraz podpowiedzi, jak przeprowadzić ciekawe zajęcia oraz jak angażować uczniów i podnosić ich aktywność.
710 artykułów online
12 lat doświadczenia
Dostęp online i offline
75 numerów archiwalnych
132 karty pracy
40 autorów – specjalistów
Czasopismo Polonistyka • Prenumerata już od 399 zł/rok