POLECAMY
Chcesz lepiej poznać ten temat? Zapraszamy na Certyfikowaną V Ogólnopolską Konferencję Neurodydaktyczną!
Grupa docelowa | Uczniowie szkoły ponadpodstawowej |
Czas trwania | Trzy godziny lekcyjne |
Cele operacyjne | Uczniowie/uczennice:
|
Materiał dla uczniów | Dehaene S., Jak się uczymy? Dlaczego mózgi uczą się lepiej niż komputery… jak dotąd, Kraków 2021. Uczenie się:
|
Proponowany przebieg zajęć
- Uczniowie na małych przylepnych karteczkach wpisują zakończenie zdania: „Uczenie się to…”. Następnie łączą się w pary i ustalają wspólną definicję uczenia się. Potem łączą się w czwórki i ustalają kolejną wspólną definicję uczenia się. Na końcu karteczkę z ustaloną w zespołach czteroosobowych definicją zawieszają na ścianie/tablicy. Nauczyciel odczytuje z karteczek, czym według uczniów jest uczenie się. ...