Zabawy z synonimami i antonimami. Scenariusz lekcji języka polskiego z wykorzystaniem nowych technologii w klasie IV szkoły podstawowej

Polski w praktyce
Etap szkolny Szkoła podstawowa
Jednostka lekcyjna Cykl zajęć
Scenariusz lekcji
  • Temat lekcji: Zabawy z synonimami i antonimami
  • Czas trwania: 2 × 45 min
  • Wymagania podstawy programowej (cytat):
    Klasy IV–VI „II – Kształcenie językowe. 2. Zróżnicowanie języka. Uczeń: (…) 
    8) rozróżnia synonimy, antonimy, rozumie ich funkcje w tekście i stosuje we własnych wypowiedziach”
Kryteria sukcesu
    ...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Polonistyka"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Dołącz do 5000 + czytelników, którzy nieustannie pogłębiają swoją wiedzę z zakresu skutecznego nauczania języka polskiego.

Otrzymuj co 2 miesiące gotowe narzędzia oraz podpowiedzi, jak przeprowadzić ciekawe zajęcia oraz jak angażować uczniów i podnosić ich aktywność.

710 artykułów online
12 lat doświadczenia
Dostęp online i offline
75 numerów archiwalnych
132 karty pracy
40 autorów – specjalistów
Czasopismo Polonistyka • Prenumerata już od 399 zł/rok

Przypisy

    POZNAJ PUBLIKACJE Z NASZEJ KSIĘGARNI