Temat lekcji | Kreatywne sposoby utrwalania wiedzy na temat utworów i bohaterów literackich |
Dla kogo? | Dla uczniów klas VII, VIII szkoły podstawowej |
Czas trwania | 45 minut |
Co będzie potrzebne? |
|
Kryteria sukcesu/ kryteria nauczania/ NaCoBeZU |
|
Przebieg lekcji:
Zadanie 1
POLECAMY
Część 1.
Na początek wybieramy spośród uczniów troje, którzy podczas lekcji będą pełnili funkcję obserwatorów. Następnie dzielimy pozostałych uczniów na grupy trzyosobowe. Każdej grupie rozdajemy po kilkanaście kart Dixit i prosimy o wybranie trzech. Jeśli nie mamy „stacjonarnych” kart, możemy wejść w wyszukiwarkę Googla, wpisać hasło „karty Dixit” i przejrzeć w grafice proponowane obrazy. Znajdziemy tam karty składające się z dwóch, trzech, a nawet czterech obrazów. Możemy je zapisać na komputerze i wyświetlić uczniom na tablicy interaktywnej. Jeśli jest to lekcja online, zdjęcie kart w...
Ten artykuł jest dostępny tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się.