Scenariusz lekcji języka polskiego dotyczącej funkcji językowych z wykorzystaniem elementów myślenia wizualnego

Grama(prak)tyka
Dla kogo? Uczniowie szkół ponadpodstawowych 
Czas trwania  1 jednostka lekcyjna
Cele ogólne Podczas lekcji kształtowane i wzbogacane są wśród uczniów postawy:
  • odczytywania i analizowania tekstu,
  • znajdowania elementów poszczególnych funkcji językowych we wskazanych tekstach,
  • formułowania własnej definicji języka,
  • budowania notatki z elementami graficznymi
Cele operacyjne Uczeń/uczennica na lekcji:
  • rozpoznaje w tekście cechy konkretnych funkcji językowych,
  • korzysta ze źródeł, by wykonać notatkę,
  • formułuje własną...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Polonistyka"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy

    POZNAJ PUBLIKACJE Z NASZEJ KSIĘGARNI