Metoda indukcyjna w praktyce Scenariusz lekcji utrwalającej znajomość czasu przyszłego złożonego

Grama(prak)tyka
Temat Jakie masz plany na przyszłość?
Etap edukacyjny  Klasy IV–VI szkoły podstawowej
Cel główny  Umiejętność poprawnego stosowania czasu przyszłego złożonego
Cele uzupełniające Uczeń/uczennica:
  • wie, jak w języku polskim tworzymy zdanie w czasie przyszłym złożonym,
  • umie podać regułę gramatyczną tworzenia zdania w czasie przyszłym złożonym i potrafi zastosować ją w praktyce

 

POLECAMY

Gdyby zapytać polskojęzycznego ucznia z dowolnego etapu edukacji, czemu służy biernik lub dopełniacz w języku polskim, mogłoby się okazać, że nie potrafi...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Polonistyka"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Dołącz do 5000 + czytelników, którzy nieustannie pogłębiają swoją wiedzę z zakresu skutecznego nauczania języka polskiego.

Otrzymuj co 2 miesiące gotowe narzędzia oraz podpowiedzi, jak przeprowadzić ciekawe zajęcia oraz jak angażować uczniów i podnosić ich aktywność.

710 artykułów online
12 lat doświadczenia
Dostęp online i offline
75 numerów archiwalnych
132 karty pracy
40 autorów – specjalistów
Czasopismo Polonistyka • Prenumerata już od 399 zł/rok

Przypisy

    POZNAJ PUBLIKACJE Z NASZEJ KSIĘGARNI