Metoda indukcyjna w praktyce Scenariusz lekcji utrwalającej znajomość czasu przyszłego złożonego

Grama(prak)tyka
Temat Jakie masz plany na przyszłość?
Etap edukacyjny  Klasy IV–VI szkoły podstawowej
Cel główny  Umiejętność poprawnego stosowania czasu przyszłego złożonego
Cele uzupełniające Uczeń/uczennica:
  • wie, jak w języku polskim tworzymy zdanie w czasie przyszłym złożonym,
  • umie podać regułę gramatyczną tworzenia zdania w czasie przyszłym złożonym i potrafi zastosować ją w praktyce

 

POLECAMY

Gdyby zapytać polskojęzycznego ucznia z dowolnego etapu edukacji, czemu służy biernik lub dopełniacz w języku polskim, mogłoby się okazać, że nie potrafi odpowiedzieć na to pytanie. Inaczej jest w przypadku osób, które uczą się...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Polonistyka"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy