„Spinamy teksty”, czyli co zrobić, by nasza wypowiedź była spójna? Scenariusz lekcji języka polskiego

Polski w praktyce
Wskazówka:  Lekcja powinna odbyć się po powtórzeniu materiału dotyczącego tworzenia dłuższych form wypowiedzi, tj. rozprawki czy opowiadania
Dla kogo:  dla uczniów klas VIII
Czas trwania:  90 minut
Cele: Uczeń:
  • zna wyrazy i wyrażenia spajające tekst oraz określa ich funkcje,
  • tworzy wizualną formę „spinaczy tekstu”,
  • stosuje „spinacze tekstu” w praktyce,
  • występuje publicznie, przedstawiając wytwór pracy grupy
Pomoce 
dydaktyczne:  
  • duże spinacze (minimum 8 sztuk...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Polonistyka"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy