„Spinamy teksty”, czyli co zrobić, by nasza wypowiedź była spójna? Scenariusz lekcji języka polskiego

Polski w praktyce
...
Wskazówka:  Lekcja powinna odbyć się po powtórzeniu materiału dotyczącego tworzenia dłuższych form wypowiedzi, tj. rozprawki czy opowiadania
Dla kogo:  dla uczniów klas VIII
Czas trwania:  90 minut
Cele: Uczeń:
  • zna wyrazy i wyrażenia spajające tekst oraz określa ich funkcje,
  • tworzy wizualną formę „spinaczy tekstu”,
  • stosuje „spinacze tekstu” w praktyce,
  • występuje publicznie, przedstawiając wytwór pracy grupy

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Polonistyka"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Dołącz do 5000 + czytelników, którzy nieustannie pogłębiają swoją wiedzę z zakresu skutecznego nauczania języka polskiego.

Otrzymuj co 2 miesiące gotowe narzędzia oraz podpowiedzi, jak przeprowadzić ciekawe zajęcia oraz jak angażować uczniów i podnosić ich aktywność.

710 artykułów online
12 lat doświadczenia
Dostęp online i offline
75 numerów archiwalnych
132 karty pracy
40 autorów – specjalistów
Czasopismo Polonistyka • Prenumerata już od 399 zł/rok

Przypisy

    POZNAJ PUBLIKACJE Z NASZEJ KSIĘGARNI