Jak zatem zatrzymać to błędne koło? Jakie formy i metody pracy na lekcji języka polskiego sprawią, że odczarujemy lektury i zachęcimy do dalszego czytania? Czy polonista powinien stać się marketingowcem, którego głównym zadaniem będzie reklamowanie książek i czytania? Jakie chwyty marketingowe sprawią, że uczeń sięgnie po lekturę?
POLECAMY
Szkoła boryka się dziś z nie lada wyzwaniem nieustannego unowocześniania metod i form pracy. Chciałybyśmy zaprezentować kilka (bliskich uczniowi) sposobów na lekturę, które są naszą odpowiedzią na bolączki uczniów.
Myślenie wizualne i sketchnoting szturmem zdobywają popularność wśród edukatorów i uczniów. Nic dziwnego! Twórcze i skuteczne notowanie jest odp...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Polonistyka"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!

Dołącz do 5000 + czytelników, którzy nieustannie pogłębiają swoją wiedzę z zakresu skutecznego nauczania języka polskiego.
Otrzymuj co 2 miesiące gotowe narzędzia oraz podpowiedzi, jak przeprowadzić ciekawe zajęcia oraz jak angażować uczniów i podnosić ich aktywność.