4 lipiec/sierpień 2024 Temat numeru 6 Witold Gombrowicz – filmowe konteksty dr Iwona Grodź Polski w praktyce 10 Stepy akermańskie w ujęciu interdyscyplinarnym. Interdyscyplinarność w edukacji dr Mateusz Hachlica 12 Uczeń z dysleksją w szkole a zaburzenia emocjonalno-motywacyjne Michalina Ignaciuk Analityczne podejście do lektur 16 Karta pracy nr 1. Antyk – Antygona, Homer, Horacy, Biblia, Mitologia Patrycja Luterek Obrazowe myślenie o literaturze 20 Karta pracy nr 2. Antyk Patrycja Luterek 21 Karta pracy nr 3. Mitologia, Jan Parandowski Patrycja Luterek 22 Karta pracy nr 4. Biblia Patrycja Luterek 23 Karta pracy nr 5. Antygona, Sofokles Patrycja Luterek Akademia rozwoju nauczyciela 24 Kreatywność i elastyczne myślenie – jak nauczyć w szkole kluczowych kompetencji przyszłości Olga Woj 28 Zasady udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz opracowywania indywidualnego programu terapeutyczno-edukacyjnego – praktyczne wskazówki Aneta Szostak-Sulewska 33 Project Based Learning, czyli o uczeniu projektowym Marta Nowakowska 36 Czy na pewno mówimy różnymi językami? Scenariusz zajęć integracyjnych dla klas, do których dołączyli uczniowie z innych krajów Katarzyna Kamińska-Holc 38 Jak dobrze wypocząć latem – wakacyjny przewodnik nie tylko dla pedagogów Anna Bajus 41 Relaksacja, czyli jak efektywnie radzić sobie ze stresem i skutecznie odpoczywać Ewelina Polak-Janik Spis treści
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==